Alla inlägg den 4 november 2010

Av Sanna - 4 november 2010 21:33

Kan inte skriva, försökt skriva ett inlägg nu i typ en halvtimme men tycker allt jag skriver bara låter extremt konstigt och dåligt så jag kan helt enkelt inte skriva. Och har jag bestämt mig för att något inte går eller jag inte kan något så är det bara så! Återkommer imorgon med en del saker, tills dess kan jag bjuda på lite bilder.  


        


Av Sanna - 4 november 2010 15:28

Rubriken på detta talar sitt tydliga språk om hur länge sen det var jag faktiskt skrev något här. Jag är så ibland, jag bara ledsnar på att göra vissa saker så tro inte bara det är bloggandet som kan bli lidande. Kan ha och göra med att jag har extremt dåligt tålamod och kan bli väldigt uttråkad fort. Kollade nyss ett inlägg jag skrev den 18 april, fastnade för en liten del där jag skrev om hur dålig jag var på att uppdatera. "Jag är inge bra på att skriva här, blir så dåligt med uppdatering men nu börjar ju skolan imorgon igen (inte varit där på 2 och en halv månad) så då kanske man kommer in i nån slags rutiner igen. Jag menar, kanske bloggar bättre då med." Trodde jag verkligen själv på att jag skulle bli bättre på att uppdatera bloggen när jag gick in för att gå dom sista veckorna i 3:an på gymnasiet, det var ju för sjutton fullt upp med dom sista skoluppgifterna och allt som hör studenten till! 

   Måste börja med maten nu, tiden bara försvann nu när jag satte mig för att skriva. Det är dumt att överanalysera varje meningen. Skriver senare för har en hel del att berätta! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards