Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna - 25 februari 2010 15:07

Snart är det dags för träning, slutar för dan snart på praktiken. På praktiken idag har jag förberett saker för helgen och letat nycklar   fast inte efter mina egna. Springer runt ett lejon inne i Gränby centrum just nu, ja inget riktigt då förstås   jag tror det är Almtunas maskot!

Av Sanna - 24 februari 2010 14:40

Är man träningsgalen kanske, blir väldigt mycket träning dom här närmaste dagarna(vilket man kan läsa i gårdagens inlägg). Sen är jag ju totalt uppbokad i övrigt med den här veckan, inte bara med träning utan också jobb,praktik,fest,krogen och ett skolarbete. Den övriga tiden går man med hund (m.m) äter och sover typ   haha nej nu ska jag inte klaga, nästa vecka kanske det inte händer någonting ju. Plus att det flesta saker som händer denna vecka är ju bara roliga, det mesta faktiskt   Just det, för att komma tillbaka till det där med träning. Jag var ju på gymet imorse och det gick bra, körde crosstrainer och benpress. Efter så blev det en rejäl strechting, tro mig det behövdes!

Av Sanna - 23 februari 2010 22:09

Blir inget långt inlägg idag, fastnade nämligen på facebook. Spelade något spel   

Idag har jag både gymat och simmat   , gymade på morgonen och simmade på kvällen. Sprang väl 45 minuter på crosstrainern, eller nåt sånt. Simmade 1200 meter så är ganska nöjd med träningen för idag. Ska väl gyma imorgon på morgonen, torsdag morgon, torsdag kväll med och sen är det spinning på fredag. Men nu måste jag sova, ska upp vid 5. Godnatt!

Av Sanna - 22 februari 2010 19:27

Jag ska snart ner och kolla på tv, på halv 8 hos mig och sen familjen annorlunda. Är typ det enda jag följer, ja kollar inte ens på alla avsnitt. Men tänkte i alla fall blogga lite först ocm vad som hänt idag och så. Har varit på praktik och som vanligt var det kul och lärorikt, håller på att planera och genomföra en ganska stor sak nu. Kom till Gränby Centrum i helgen så får ni se vad    jobbar där i helgen också. Imorgon ska jag träna på gymet igen, behöver det. Mätte mig faktiskt igår men har inte några jämförbara siffror på det men ska mäta på mig själv varje söndag. Sen har jag börjat skriva upp allt jag äter med, fanatiskt jag vet men det känns bra. Nä nu fryser jag så ska lägga mig i soffan under täcket och kolla tv.

Av Sanna - 21 februari 2010 23:00

men bara lite, jag fick igång internet men det gör fortfarande ont i munnen men antar att det är ett nödvändigt ont. Förresten nu kanske ni tänker "Var det inte hon som skulle gå och lägga sig nyss bara för att allt inte funka?" och jo så var det men alla som känner mig vet att jag är för envis för att ge mig   men nu måste jag nästan gå och lägga mig, ska upp ganska tidigt imorgon!

Av Sanna - 21 februari 2010 22:11

Är just nu bara lite lagom smått grinig (jättesur mena jag), trådlösa internet vill inte funka och när jag tar ut sladden som sitter i stationära datorn och sätter i min lilla så funkar inte det heller! Bara för att någon har kopplat om... Hoppas det går att lösa, känns som om internet är ett måste nu när man har praktik och så, mailar ju ganska mycket saker. Inte blir det bättre av att det gör så jävla in i helvete ont i min mun pga en jävla plastskena som jag tyvärr måste ha (hade tandställning förr, den här grejen ska tydligen stabilisera tänderna). Så ja, är bara allmänt skitsur och det får alla i min närhet veta. Ångrar mig säker om typ 5 minuter bara för att jag är grinig, så förlåt till er det rör. Nu struntar jag i det här, går och lägger mig istället. Sura godnatt hälsningar från Sanna (och ja jag vet att det blev mycket svordomar).

Av Sanna - 20 februari 2010 18:52

Kan verkligen känna mig nöjd med mig själv nu efter en och en halvtimmes träning, det blev en timme afrodans och en halvtimme på crosstrainern. Precis som jag trodde det skulle bli   förbrände hela 400 kalorier när jag sprang och hur mycket det blev på afrodansen har jag ingen aning om men mycket var det nog i alla fall.

Nu ska jag bara ha en lugn kväll, kolla melodifestivalen och så där. Musklerna känns så ömma... Vad ska ni alla andra (som läser) göra ikväll då?   

Av Sanna - 20 februari 2010 12:23

Spinningen gick väldigt bra igår, ramlade inte av cykeln   men däremot gick passet jättefort och ändå tog jag i som aldrig förr, nice var det i alal fall. Idag så ska jag på afrodans och sen blir det väl gymet   nä, inte lyfta vikter. Det är inte riktigt min grej men ska väl springa på crosstrainern, en halvtimme eller nåt sånt   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards