Alla inlägg under mars 2010

Av Sanna - 14 mars 2010 21:31

Tog ett litet uppehåll från bloggen den här veckan, visste inte vad jag skulle skriva så kändes som att det bara skulle blivit tråkigt att läsa. Upprepade mig ju bara typ, skrev om träning,praktik,hund,träning,praktik, hund osv. (det kanske är intressant men vill skriva något nytt, något kul eller något). Nu kommer jag ju säkert (ja jag vet ju de) skriva om träning här idag ändå, eller i alla fall träningsresultat. Har precis mätt mig, som jag numera gör varje söndag, och det bara minskar   känns väldigt positivt det men kläderna blir ju för stora!! Typiskt i-lands problem jag vet men så är det...

Av Sanna - 9 mars 2010 20:45

Nu måste ju ändå våren vara på väg, plus grader och sol och det riktigt luktar vår ute. Jag kan inte beskriva den doften men det luktar helt enkelt vår. Underbart!

Har inte bara haft vårkänslor idag (tänker jag efter var det nog mer vårkänslor igår egentligen) utan har också gett mig på att träna lite eller ja lite, det beror på hur man ser på det. Sprang 5 km,cyklade 1 mil, rodde nån km och körde benpress imorse och nu på kvällen simmade jag 1 km. Så skönt i alla fall     däremot känns det som om jag ätit för mycket men ja, jag vet inte. Kanske bara är i mitt huvud det känns så...

Av Sanna - 8 mars 2010 14:28

Trodde man skulle fått lite respons och kommentarer på bilderna man la ut igår men tydligen inte   lite tråkigt men... Ni får ju gärna kommentera kläderna och skorna, speciellt kjolen jag sytt själv. Bara trevligt med massa kommentarer som möter en när man loggar in på bloggplatsen   

Av Sanna - 7 mars 2010 17:44

Kjol från MQ 


Kjol, egen sydd av mormors gamla gardin. Ni har hört mycket om den  



 

Jeansleggings från Cubus (egentligen 3 par men visar bara 2)


Mjuka jeansleggings från Lindex


 

Mjuka jeansleggings från Gina tricot



    

Skor från Skopunkten (underbara)


   

Samma som föregående


Skor från Skopunkten

Av Sanna - 7 mars 2010 16:17

Vilken dålig bloggare jag är då! Får kompensera det med massa bilder, bland annat en bild på kjolen som jag sydde för länge sen. Har ju lovat er en bild på den ett tag nu. Jag måste bara ta alla bilder först! Har ju en del nya saker att fota som jag inte visat er   förresten har jag kört 6 stycken träningspass denna vecka och har redan mätt mig med (det är ju söndag) och jag hade minskat nästan överallt, lycklig!

Av Sanna - 3 mars 2010 19:57

Jag sprang faktiskt 1 mil idag igen, kändes så härligt att göra det. Gjorde det på mindre än en timme idag med. Körde lite benpress sen så får nog lite lätt träningsvärk imorgon. Nästa träningspass blir väl antagligen inte förran på lördag då det är afrodans. På söndag ska jag på spinning då det inte blir av på fredag pga att det var fullbokat då. Idag har jag varit på praktiken som vanligt, var i forumgallerian idag. Efter praktiken så gick jag på stan ett tag och gjorde av med pengar, köpte böcker och jeans tights från Cubus. Det var nog mer jeans i dom än tights men dom passade faktiskt redan nu men dom sitter nog ännu bättre om några veckor om jag fortsätter i samma takt med träningen och resultaten av det   

Av Sanna - 2 mars 2010 21:09

Jag är riktigt nöjd och stolt över mig själv idag. Sprang en mil imorse på mindre än en timme, vilade inte någon gång och drack inte ens vatten. Sen nu på kvällen var jag och simmade med, blev bara 1 km men det får duga. Har inte ätit direkt mycket idag heller. Blev ca 2 dl yoghurt + en banan till frukost vid klockan 5, sen på frukosten på praktiken vid 9 åt jag en macka. Till lunch blev det en sallad utan pasta och till middag makaronipudding. Inte så mycket alltså. Är hungrig nu men tycker det får räcka med mat för idag, får helt enkelt vänta till frukosten. Ska ju upp vid 5 och så,sen ska jag till gymet på morgonen. Vem vet kanske springer en mil igen.

Av Sanna - 1 mars 2010 21:20

Vet inte vart jag ska börja, snacka om händelserik helg! Kan ju i alla fall börja med att säga: "Oj, vad länge sen det var jag skrev här." Jag har ju inte skrivit något sen i torsdags, tänkte skriva fredags men det blev inte av som ni kanske märkte. Var kanske lite trött efter spinningen i fredags. Ja, helgen då? Så j*vla galen säger jag bara. Jag jobbade ju i helgen, på Gränby Centrum. Både i lördags och söndags, i lördags satte jag och Sonja upp scenen m.m och fixade med hela det lilla eventet som jag faktiskt var projektledare för. Kul hade vi trots att det ett tag såg ut som att det skulle gå helt åt skogen. Men vi fick upp och ordning på allt och sen var det bara att börja dela ut godis (15 kg gick det åt på hela helgen!).

Lördag kvällen då var nog galnast av allt, först inflyttning/födelsedags fest och sen krogen. Vi (flickorna och jag) hade bestämt att vi inte skulle dricka något, haha gissa hur det gick med det... Allt var ju jättebilligt så det blev väl 2-3 cider, 2 drinkar och sen tequila och just det, ungefär 3 glas bål med. Blev en kväll med mycket dans och skratt, klagar ju inte. Kom hem vid 3 och sov till 10 på söndagen och sen jobbade jag igen.Igår kväll blev jag väldigt glad med, ni minns kanske att jag skrev om att jag hade mätt mig och så för typ en vecka sedan. Mätte igår igen och jag hade minskat med som minst 1 cm och som mest med 6 cm på de olika ställen, bla midja,mage,lår m. fl   något glad över det. Imorgon blir det ännu mera träning, vill ha mer resultat nästa söndag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards